Extended Network Banners

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 21, 2011

tawu x aku geram!!

tawu x aku geraM???aku nk tukar blog..nnt syg plak...kat blog ni...ada org dok view blog aku la...dok ngutuk2 aku...2 kira untung aku xngutuk ang....bengong toii..prgai cm bdak2..umo dah 21 prgai cm bdak2 ag..ape la...aku mlas arr nk gadoh...tp dok kutuk aku pnya blog kat fb ang pe hal???gelong ka weyy???biaq la aku nk tulis ape pon sal dri aku...ang kalot ja....arggghh!!aku mlas arr nk gadoh2 ni...matured skit la weyy...aku xnk arrr jd cam bdak2 hingusan ag...adoiii...kta dah tua??tobat2 la weyy...dok ngata org plak...hah??dah...lpas ni jga dri ang tu...toksah sbok2 sal aku..aku taw la dri aku xlaku...xdak org nk kat aku...yg ang kalut p canang rata tmpt tu pesal???ang bajet hot sgt ka??hah??jga dri ang tu sblom aku bcorkan rahsia ang kat kwan2 fb ang tuh,....aku knai la spa ang..toksah blagak bek ok???


aku xnk gadoh...tp ang yg mula dlu kn???hey!!mtang sikit la weyy...dah tua bangka dah xabeh2 nk cri psai ngan aku...aku dah bersara la dri p serang2 org ni...better brubah la weyy...dunia smakin tua...byak2 tobat la...


so...to all blogger...im so sorry k...aku bkn apa...cma aku geram sgt...ternyata mnusia ni manis d mulut ja..blakang ngata kat org..pe kes???hah??jga dri tuh sndri k???

mood:geram sgt2...tp xpa...aku xberdendam sbb aku nk jd aaika zulaika..yg sgt sygkn kwannya...n..xnk musuh2 lg...so sorry for all my fault!....moral of story.....abeh geram dsini...jgn terbwa2...sbb msa hdpan..kta kna berjmpa ngan org..ntah2 org yg kta geram tuh nnt...akn kta jmpa pda msa dpan..ok??so....abeh dsini..jgn pnjng2..aku nk jd seorang yg xbdendam!...bye!!!!

No comments:

Post a Comment