Extended Network Banners

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 19, 2011

aku kna stop dari syg ang!!

muhammad f**** r****.....npa ang sakitkan ati aku??apa slah aku kat ang??/snggup ang tggai aku utk pmpn tu???hahaha..klau ang tggai aku utk pmpn yg lbeh baik dri aku..aku xkesah..aku tmpang bhagia..ni ang p kwan ngan pmpn tu??ada faedah apa??hah f****??ang kna berubah..kna jd lebih baik....jgn nnt ang nyesal..nyesal ngan apa yg terjdi...wlaupun ika xsyg ang lg...tp ika xnk ang nnt nyesal seumur idup ang...apa nk jd f****???hah???ika xtawu nk kta apa lg ....ika xtawu..nasi dah jd bubur klau ika nk kmbali pda f****...xdak gna dah...suma dah terjdi..ika xmau nnt bkal suami ika..seorang yg jhat..ika xmau anak2 ika nnt dpt papa yg jhat,,,..better ika lupakan f****...ika tawu bkn jdoh kita...hrap nnt f**** sedar taw...ika sentiasa doakan utk f****....ika dah jnji dlm ika....lpas ni..ika xnk dah syg mna org...ika dah serik sgt...npa xdak seorang insan yg syg ika seiklas ati???hah???xbaek lg ka ika ni????xpla..ika ada Allah..ika slalu mohon kpdanya....ika kna stop dri syg f****....ika kna stop dri syg org laen pastu syg dri ika....ika nk syg dri ika..ika nk kejar cita2 ika dahulu...ika xnyesal apa yg terjd sbb bru skrg ika dah tawu prgai f****...ika hnya doakan agar f**** sedar 1 msa nnt...hurmmm...dear blogger..korang jgn pk aku nk brukkan dya...aku cma nk luahkan shja...hope korang faham....aku xbrukkan sapa2...hurmmmm......

No comments:

Post a Comment