Extended Network Banners

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 13, 2011

just nk luah perasaan~~~

first of all..aku nk ckp kat korang yg spa2 terbaca my blog ni.....korang jgn la dok pkir bnda apa2 sal aku k...sbb ni blog aku n suka ati aku la nk ckp ape pon..nk ktuk org ke...suka ati aku la kn????nk da feeling kat org ke...ska ati aku la kn????
haaa.....td ptg bru jer abeh UPS...aku ni nnt nk abeh dah mtriks ni....aku nnt blan 4,,,26 blan 4 xslap aku...tarikh kramat bg suma bdak2 mtriks....hahaha...sbb kmi suma bebas...bebas dri bebanan yg kmi tggung stelah sekian lma dok kat mtriks.......ada suka duka kat mtriks ni....hurm...lpas ja abeh mtriks..aku plan nk amek lesen keta ngan mto...then sruh abh belikan mto atw keta..kot2 nnt aku dpt u yg dkat ngan umah nnt sng la aku nk g class....hurm...ckp psai u ni...blan 9 nnt bru dpt msuk u..aku tkot gyla...nervous thap cipan laaa...aku tkot sgt dpt kos yg aku xmnat..then klau dpt u yg jauh...cmna aku nk servive???tmbahh2 ag klau dpt kat kl ke??shah alam???ohhh...tidakkk...aku lbeh rela dok kat ulu drpd dok kat bndar sbb kat bndar sosial blambak...sory kpd spa2 yg dok bndar k???sory to say mmg aku xsuka ngan pergaulan bebas..aku lbeh suka dok sorang2 aku ja....hahahaa...mmg aku pelik...bkan aku xnk bergaul ngan suma org..tp aku ni klau kwan..mmg memilih....hahaha...aku bkn apa..aku xnk nnt maruah aku sbgai sorang pmpn dslah tafsir...ye laaaa...dok bergaul bebas ja...mest org pkir bruk kan??aku dri dlu smpi skrg..mmg aku akn jauhkan pergaulan mcm tu....sbb tu ada org ckp aku ni SOMBONG...sbb aku mmg xjenis lyan org....hahahaha....

hurmmmm...berbalik kpd topik uni....aku tkot sgt dpt kos yg aku xmnat...kos yg pyah dpt keja..
aku klau bley...lpas ja blajaq...nk trus dpt keja..nk sara family aku lg..aku kn ank sulung....aku bnyak tnggungjwap....aku nk tlong fmily aku..nk beli ruah besaq kat depa....nk beli bgi keta sorang 1....hahaha...angan ngan impian aku tggi sgt..tggi melagit.....

haaaaa...mesti korang nk tawu npa aku xckp psai cnta kan???aku dah mlas pkir laaa...aku mmg xnk dah ckp sal cinta..n xnk syg spa2 dah pasni...aku nk concentrate pda study aku dlu...biar CINTA tu dtg ngan sndri....aku xnk kejar...xnk cari....xnk tggu.....aku dah penat...stelah bnyak pngalaman mngajar aku ttg erti cnta...n mmg aku xlyak ckp soal cnta...mmg ..mmg aku dah tua n ckup mtang nk ckp sal cnta...dah 20 taun dah umo aku....tp aku rsa...bab2 cinta ni...aku xnk komen apa2 lnsung..biar aku jd ZULAIKA yg berumur 12 taon yg xknal erti cnta....xnk dah biarkan spa2 mnyentuh ati aku ni lg...Cewaahhh...ayat gyla touching....hahaha....seriusly...lpas byak kali bercinta...aku dah knai n pham apa tu cnta...cnta pyah dmiliki....ianya SUCI sgt...prasaan tu...murni sgt....prasaan yg memelihara kesucian sbuah perhbngan....mmg ia suci...tulus dri ati yg bersih...aku nk cnta tu......aku iginkan cinta yg suci....sbb tu aku dah nekad skrg...xkn pernah bercinta ag...selagi cita2 aku xtercpai....biar aku blas suma pgorbanan abah ngan mak....biar aku knang jsa mereka dlu...bru aku akn syg org yg btoi2 inginkn aku...n...sygkan aku....aku tawu....aku kuat utk lalui suma ni...tgoklah..mcm2 cobaan ALLAH berikan pda aku...tp aku bley tempuh jga....hahaha...gelak plak aku...aku bkan ape...ckp bnda serius ni bt aku nk tergelak....aku ni ceria orgnya...n sjak terjebak ngan cinta...aku jdi cpat murung...suka dok sorang2...aku dah ilang identiti...lpas ni..aku nk blik sikap aku yg ceria....sikap aku yg gyla2...xnk touching2 dah....xnk sedey2...nk berkwan ngan suma org....nk berbaek ngan suma org...aku xnk jd bdak2 lg...yg...xpnah pkir mtang...mmg dlu aku slap...tp keslapan tu mngajar aku utk sntiasa berhati2..n..berubah utk jd better lg...

hurm...korang...aku xtawu la nk ckp pe lg...mmg aku dah serik ngan cnta..aku jd fobia..n..xnk terlbat ngan mna2 laki pasni...lantak la spa2 nk ckp aku xlaku ke....jnji aku hepi jer....aku suka aku ceria mcm dlu2....hurmmm...bytheway..berbalik pda topik uni...aku nk uni yg dkt ngan umah nnt sng aku nk blik...aku tkot dok jauh2...nnt aku rndu mak aku...besala...ank ksyangan mak aku....tiap2 mggu dok mtriks ni mesti blik umah...hahaha...kalu xblik dlam smiggu tu mesti ujan...ribut petir laaaa....hahahaha....

ok la korang...aku caww dlu...aku letih sgt2....aku plak da pyakit ni...adooiii...ubat plak lupa bwak.....doakan ksihatan aku k???doakan jga kjayaan aku dlm aku study ni....moga2 aku dpt study ngan ati senang...moga nnt sempat aku nk blas jsa mak abah aku....hurmm..need to go now...bye2....^_^

No comments:

Post a Comment