Extended Network Banners

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 30, 2011

hello~~

hello suma...aku xder nk cite ape la kat korang...cuma nk ckp...aku dah pergi interview nurse kat UKM bru2 ni...aku xhrap sgt akn dpt kos tu..tp klau rzeki aku ada..ada la kan...sbb rmai sgt yg perg interview tu..tp diaorng nk amek skit jer..ntah la..aku twakal jer laa...insyaallah ade rzeki ade laa....


~~~aku nk gtaw ni...someone ni dah tipu aku...dya tipu aku..aku geram sgt...skrg ni..dya xmsj aku pon....dya senyap.n keep shut up....xder nk ckp sorry ke..ape ke..aku nyesal dowhh kwan ngan dya...aku nyesal....aku xsngka dya mcm ni???dlu aku knai dya lain..nseb bek xdan jd balak aku..klau x..aku xtaw laaa....mest lg mkn ati aku ni...skrg ni..aku dah tukar no...so..aku xkn sesekali contact dya..klau aku contact dya..kira bodo la aku ni...skrg ni aku nk tmpu msa dpan dlu la...ade jdoh..mest dya dtg cri aku..klau xder...xde la....berakhir suda cita aku ngan dya....hurmmm,,,,.......nothing to say.....~~

No comments:

Post a Comment