Extended Network Banners

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, July 3, 2011

2 july...fly sat~~

today is saturday...ari yg sgt2 aku suka...korang mesti nk taw kan apa dah jdi kat aku..2 july??ada ape ni??
actually...tarikh ni tarikh lahir my boo...huhuhu,,..n tarikh ni jgk..kmi dah berbaik..hehehe..
xmau dah gado2 ag..huhuhu...lpas ni aku hrap..aku bley fham dya..
aku akn cba sedaya upaya xkan gdoh ag pasni....syg boo sgt2...okei lah..xmaw ckp bnyak2...yg laen2 tu biaq la jdi rahsia aku ngan dya ja..hehhee...
aku suka ayat ni..biar ada rsa syg..cinta dah kaseh...hnya kita berdua yg mngetahui...
sbb ni soal ati kta..xperlu bgtaw org laen..yg pnting..kita dua yg taw k...hehehe...
n aku xkn bgtaw korang..spa yg boo yg aku mksudkn...aku akn berahsia...hehehe..
xmaw dok gebang2...xsyokk aihh~~diam2 sudaa....
.
.
.
sorry kpd spa2 yg nk tawu spa my boo...aku xkn gtaw..sorry keyh..biaq kali ni aku berahsia skit...
xmaw terlalu expose..huhuhu.. k bye!!

No comments:

Post a Comment